femtonde december!

Tusan vad kallt är!! Imorse när jag åkte iväg och tränade lite så var det -14, fy tusan alltså! Nu är det dock "bara" -11 och jag höll på att frysa iväg påväg hem från jobbet precis, även fast jag hade dubbla byxor och tröjor. Och givetvis vinterjacka, mössa och tjocka vantar. Och vad möter jag på vägen hem, jo två som är ute och joggar. Trodde seriöst bara att det var min rastlösa pappa som utsatte sig för det ;)


M
en nu efter en varm dusch så ska jag bege mig ut igen, ska fixa den sista saken till julklapparna och sen handla tills ikväll. Om en timma när N kommer hem så ska vi nämnligen äta lax, åh så gott det är. :)
Hoppas ni får en fin kväll så hörs vi kanske senare eller imorrn, Puss!


Våran mysiga innegård!


/ S.


Kommentarer
Postat av: Jill

fy katten vad kallt det är nu förtiden.. och ändå så har vi lååång tid kvar att gå innan vi kan gå barbent!! längtar!

2010-12-15 @ 20:45:46
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jaha, okej :D

2010-12-15 @ 20:46:05
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0