Ska nu laga mat

Så nu har jag gjort en massa saker sen imorse när jag skrev sist. först jobba (städade) jag lite, sen blev det att åka hem till mig en sväng. sen blev det att jag och bror åkte in till stan, först blev det mat på donken, sen hämtade jag ut mitt körkort som äntligen var klart nu!!! sen handlade på willys sen hem till älsklingen med maten som skulle in i kylskåpet. sen på väg hem stannade vi även för att plocka lite blåklint! :) lite av blommorna får älsklingen och resten fick mamma. sen hem en sväng igen, sen åkte jag och köpta jordgubbar som jag ska bju älsklingen på ikväll. sen blev det stan en sväng och nu är jag här, och jag har inte solat nått. :( fasen då, då måste jag göra det imorrn verkligen, hoppas på lika fint väder imorrn. :) men nu ska jag gå och laga mat, för jag ska bju älsklingen på taco när han kommer hem. gud va snäll jag är! :) Hörs senare! Pussisar! :)

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0