Lite nytt på ena väggen i köket

I vårat kök har vi inga överskåp och det kan lätt se lite kalt ut, men på ena sidan har vi en tavla och på andra sidan hade vi tänkt oss ett vinglasställ men stället gick för långt ut så vi var rädda att vi skulle slå pannan i det när vi stod vid diskbänken. Sedan dess har jag inte vetat vad vi ska ha där istället, tills jag hittade denna lilla söta "hylla" bland ikeas nyheter. Och sen kom jag på att jag hade denna vägg-vas liggande i ett skåp! Och det blev ju faktiskt riktigt bra ihop :)
 
 
Nu ska jag fortsätta mysa med familjen, imorgon bitti går jag på ett dygnpass! 
KRAM! 
 
/ S.
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tjusigt! Lite annorlunda även vilket är riktigt uppskattat :D

Sv; jo men absolut!

2018-09-08 @ 21:01:51
URL: http://knaset.com
Postat av: Denise

Så fint med ljungen! :)

2018-09-09 @ 16:20:42
URL: http://hundlivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0