F R E D A G

 
Godmorgon fredag! 
Redan igår eftermiddag gick jag på helg så idag har jag och barnen några lediga timmar innan sambon också går på helg vid lunch. På dagens schema står: läkartid, storhandling, städning och sen så hoppas jag kunna gå fram på stan en sväng och kolla om man kan fynda något på Black Friday som är idag. Sen tror jag att vi avslutar dagen med fredagsmys här hemma i soffan 
 
Sen får vi se vad vi gör mer i helgen, blir iallfall träning, fotografering på barnen och säsongsavslutning på Tuvas gympa. Sen är det i julmarknad i en grannstad så får se om vi åker dit på lördag kanske :)
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Netti Starby

Låter som bra planer och ha en fortsatt fin dag! :-D Kramis

2018-11-23 @ 11:47:38
URL: http://starbys.se
Postat av: Yasmine

Julmarknad låter kul! :D Hoppas ni får en superhärlig helg tillsammans :)

2018-11-23 @ 18:49:38
URL: http://www.yasmissy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0