Vitlöksbröd och ceasarsallad

 
 
 
Förra helgen fick jag och sambon en dejtkväll, vi besökte stadshotellet för massa god mat. Sen åkte vi hem för godis framför en rolig film, som vi dock inte hann se klart innan vi fick hämta hem våran tjej som blivit magsjuk hemma hos sin mormor. Men några mysiga timmar ihop fick vi iallafall :)
 
Söndag idag och jag har precis gått av ett dygnspass på jobbet, idag har vi inga planer förutom Tuvas gympa i eftermiddag. Ska försöka ta mig själv till gymmet om jag inte har för ont i mitt ben, saknar verkligen träningen alltså.. Kan också säga att jag inte hade tackat nej till denna mat ovan idag, för det var riktigt gott! :)
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: Lillemmish

så smarrigt!! =)

2016-11-20 @ 11:47:30
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0