Ö L A N D

 
 
 
 
Blev några dagars bloggledigt, har nämnligen varit iväg på Öland. Jag och Tuva hängde på mina föräldrar dit för att andas campingliv igen, och som jag älskar det! :) Vi har haft lata dagar i solen, mest ätit gott, umgåtts och njutit av sol och värme! Så härligt att komma iväg hemifrån några dagar! :) 
 
Men nu tillbaka till vardagen igen, och idag har jag faktiskt varit iväg och jobbat några timmar då dom behövde hjälp på jobbet. Kul, och även bra för mig att lära mig vara ifrån våran Tuva några timmar då det inte är många månader kvar tills jag börjar jobba helt igen. Men nu ska jag fortsätta att pussa på våran tjej medans vi väntar på sambon, senare blir det träning och grillning! :)
 
Hoppas ni fått en bra start på veckan, KRAM! 
 
/ S.

Kommentarer
Postat av: fashion

Gott :D

2014-07-28 @ 16:10:56
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration
Postat av: Johan

Visst är det skönt att komma iväg sådär och bara ta det lugnt? Så underbart tycker jag :)
Tycker nog dessutom du var värd lite sol nu också, efter husrenovering och allt :)

Grillat är ju inte heller fel. vi grillade också igår, riktigt gott var det :)

2014-07-29 @ 17:49:47
URL: http://schumacher4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0