borttagning av tre leverfläckar & rosa bandet

Idag har jag äntligen blivit av med mina tre leverfläckar som jag har varit lite rädd för eftersom dom växt och bytt form. Fick panikångest precis innan ingreppet, men skönt nu efteråt att dom är borta. Synd bara att det ska ta flera veckor tills man får svar om det var någon fara med dom..

Har riktigt ont mellan brösten där en av fläckarna satt, men nu efter lite alvedon har jag bäddat ner mig i sängen så smärtan ska nog avta lite snart hoppas jag.

Ska spendera kvällen framför Rosa Bandet - galan. Har laddat upp med choklad och snytpapper, för det brukar bli väldigt känslomässigt med tårar och en rinnande näsa.



Glöm inte att skänka pengar, det har jag gjort på flera olika sätt.
Det är otroligt viktigt att vi alla är med!
:)

/ S.

Kommentarer
Postat av: ems

ha en trevlig kväll :D

2011-10-26 @ 21:45:54
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Pauline

Nej, tyvärr ingen riktigt sol och bad resa i år, men har hunnit med resor till både Barcelona och Paris. Har du varit iväg mycket i år?

2011-10-26 @ 23:15:42
URL: http://pauliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0