en fredagmorgon med minusgrader!

Igår var jag och tränade för första gången sen jag tog bort mina leverfläckar, tänkte att jag äntligen kunde göra det eftersom det gått två veckor nu. Men det kändes inte alls bra igår, så fick ta det otroligt lugnt och känner nu att jag nog får vänta ett tag till innan jag kan komma igång igen. Otroligt tråkigt men man måste lyssna på kroppen!

Så imorse tog jag mig ut på en liten promenad istället, men usch så kallt har det inte varit på riktigt länge. Två minus stod termometern på när jag knallade iväg, så nu sitter jag i soffan under favvofilten och Svea i knät och försöker få upp lite värme.

Ha en härlig fredag så hörs vi senare!

synd att det inte var såhär som morgonpromenaden spenderades

/ S.


Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

sv: Ja jag får försöka övertala mig själv till denna lyx. Fast problemet är att jag hemskt gärna vill ha en skinnjacka från Versace-samarbetet oxå, svåra val här i livet ;)

2011-11-11 @ 11:48:06
URL: http://siribeckman.se
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Nej, det är viktigt att lyssna på kroppen. Och en hederlig promenad ska man inte underskatta!

2011-11-11 @ 14:55:05
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: CELINAS NEW YORK

Hejhej!



Mitt namn är Celina, jag är en fattig fashion student som försöker att make it i NEW YORK.



Just nu säljer jag NEMO NISI MORS-ringar (+alla de andra) från MARC BY MARC JACOBS på min blogg!



JULKLAPPSTIPS + MÄNGDRABATT + FRI FRAKT!



Första lass åker med min kompis hem till Sverige redan i morgon, därifrån de sen postas. Nästa lass blir inte förrän om 3 veckor.



Så beställ senast IMORGON BITTI!



http://celinas.se/2011/october/saljes-marc-by-marc-jacobs-nemo-nisi-mors-ri.html



Ha en mysig helg!



Celina.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0