godaste frukosten!


I
gårkväll hade vi soffmys med jordgubbar och glass, så dom övergivna gubbarna fick bli min frukost ihop med mjölk idag. Det jobbiga är att det finns två glassbyttor kvar i frysen, och som ni alla vet så kan jag INTE att låta bli sådant. Så dom kommer väl jag ha knökat i mig innan denna dagen är över.


A
nnars då, vakande imorse av åska och oväder. Jag h.a.t.a.r åska, jag kallsvettas och kan inte sova. Men tillslut försvann den så jag kunde somna om, men då vaknade jag istället med en sådan förjävlig träningsvärk. Var och tränade igår (var ett tag sedan) så nu kan jag knappt röra mig för jag har så ont överallt, haha. Vilken morgon, men nu ska jag ta tag i dagen och göra lite nytta. Hörs senare, Puss!

/ S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0