tjugofjärde januari!

Hej på er!
M
åndag och ny vecka, igen. Hur fort kan tiden gå egentligen? Snart är det februari och jag fyller tjugotvå år, högst upp på min önskelista är att våren ska komma så man kan slänga in vinterjackan längst in i garderoben och inte ta fram den förren i slutet av året igen. Vill vakna av att solen lyser in, inte av att dom skottar snö utanför fönsret. Tror dock inte att denna önskan kommer slå in, känns ganska långt bort just nu känner jag..

Imorse när klockan ringde så var jag så in i bomben trött, men det var bara att pallra sig upp och iväg till friskis. Väl där var vi väl inte särskilt aktiva, mest tjöt blev det. Väl hemma blev det frukost.. och en stor skål med glass och chokladsås. Bra Sara, verkligen, du skulle ju skärpa till dig med detta på vardagarna iaf..

/ S.

Kommentarer
Postat av: Jill

ja tänk nu är det 1 månad sedan det var jul :) skönt! ha en bra dag :)

2011-01-24 @ 12:24:33
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Jill

Tack :).. älskar dem... trevlig kväll!!

2011-01-24 @ 17:49:47
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0