gårdagen och dagen!

Började dagen med att äta frukost på 3B med min kära Fanny som var hemma på besök, alltid lika mysigt och vi blir som sjutton år igen ihop! Hann med en tripp på stan och även en glass hos mig efter det.
På eftermiddagen packade jag, N, min mamma och svärmor ihop oss och åkte mot Göteborg för att gå på Ikea, bilder kommer senare på inköp! :)

Idag har det åskat som tusan och eftersom jag är livrädd så har inte så mycket nytta blivit gjort. Blev en fika med mamma på förmiddagen och sedan en mysig fika i Mellby med tända ljus då strömmen gått.

Nu slöar vi i soffan innan det är dags att klä om sig för kalas på Spiken, mysigt nu när solen kommit fram igen :)


Jag igår med våran Ikea shopping, ursäkta bildkvaliten!

/ S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0