sjuttonde september!

Godförmiddag!
Vaknade vid fem-tiden imorse och var pigg, men tillslut lyckades jag somna om en stund efter N åkt till jobbet (och efter lill-Svea vält en liten kruka så det var stenar överrallt). Vaknade sen klockan tio av att bägge våra söta låg på mig och ville gosa, låg kvar i sängen en stund innan det var dags för frukost. Viggo är förresten betydligt piggare idag, han leker lite med Svea plus att han äter. Dock är han INTE så glad på mig när jag tvingat i honom medicinen, usch det var inte populärt alltså.

Annars då, jo redan fredag igen och jag jobbar kväll idag. Inte särskilt kul men är ledig resten av helgen så det känns skönt iallafall, var ju en månad sen jag hade en ledig helg så. Hade tänkt att jag skulle börja dagen på gymmet, men känner att jag hellre vill ha mys-dag med katterna och mina nya bok! :) Måste även göra lite ärenden idag också, men vi hörs lite senare! Ha en fin dag, Puss!

/ S.

Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt det verkar hjälpa dem, inget kul när de är sjuk :(

2010-09-17 @ 12:04:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Linda - ndaiL

hej hej

2010-09-17 @ 12:14:11
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0