tjugofjärde oktober!

Goddag!
G
årkvällen var mysig, Jenny var här och vi drack lite vin/cider och pratade om allt. Klockan gick otroligt snabbt och när klockan blev halv två så gick hon hem och jag gick och la mig i väntan på att N skulle komma hem från taxijobbet. Riktig go kväll!

Sen idag så hade jag och N sovmorgon, låg kvar i sängen ändå tills halv två då vi åkte iväg och käkade gott. Mysdag! :) N har nu åkt iväg på innebandy och jag ska slappa här hemma en stund för sedan klockan fem är det dags för jobb igen.
Hoppas ni får en fin söndag så kanske vi hörs senare, Puss!

/ S.

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej :) Jag ska kolla på film tänkte jag ;)

Är allt bra med dej idag? =)



Gjorde det ont att tatuera sig på revbenen? :O

2010-10-25 @ 09:05:46
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0