åttonde oktober!

Godmorgon raringar!
Idag var jag dö-trött när alarmet ringde klockan nio, har sovit jätte dåligt i natt. Min tatuering är inplastad och jag har inte fått ligga på den sidan och givetvis är det den sidan jag alltid somnar på, visst blir man förvånad.. noot! Men har lyckats sova någon timma iaf, tur det för idag blir det jobb 11-15. Men innan det ska jag springa bort till Apoteken och köpa någon bra parfymfritvål att tvätta min kära tatto med innan jag beger mig mot jobbet, Ha en fin dag så hörs vi senare! 

Så här ser det ut just nu, har haft den på sen igår när jag gjorde den. Och innan jobbet ska den av, och ska tvättas!

/ S.


Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Joo men precis, men det ska ju få ta sin tid så man vet att man verkligen blir nöjd! :) Jaa desamma! =)

2010-10-08 @ 11:39:00
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg tatuering!

have a nice day!♥

2010-10-08 @ 12:37:44
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0