tolfte november!

Äntligen fredag!
I
kväll gör jag min sista kväll på mina fem kvällar på en vecka. Sjukt tråkigt att jobba så mycket kvällar på en vecka, men nu är det bara en kvar denna veckan. Men som tur är så kommer N hem snart så jag hinner träffa han några timmar idag med, sen ska vi ha hela resten av helgen ihop :)

Igår gick jag och N ut och käkade pizza med min pappa och bror, mysigt en torsdagkväll. Men nu ska jag gosa lite med våra katter innan det är dags för mig att hoppa in i duschen så jag är klar tills N kommer hem. Ha en fin dag!

Bild på mig från November förra året

/ S.


Kommentarer
Postat av: Jill

ja lite surt!! men får kanske testa igen som sagt!! ha en trevlig helg, kram

2010-11-13 @ 08:24:58
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0