tjugoandra november!



Godmorgon!
N
u har jag varit på gymmet med Sandra och Janni, så nu ska jag slöa resten av dagen. Eller om två timmar är det dags för ansiktsbehandling förresten, är för dålig på att unna mig det. Har bara vart iväg en gång och det är 1,5 år sedan så känner att det är dags att ta tag i det. Får så dålig hud på jobbet pga av all olja och ånga så det behövs en rejäl rengörning känner jag.

Förresten så började det snöa igårkväll när jag jobbade, och det snöar faktiskt än så det ligger ett tunt lager snö på marken ute idag. Ganska mysigt, får se om det lyckas ligga kvar eller inte.. Men nu ska jag luta mig bakåt i soffan en stund, Puss!

/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0