nionde november!

Kul att jag nu skrev ett låångt inlägg och så försvinner allt. K.U.L.

Tisdag idag, och jag är ledig efter en veckas jobb i sträck. Dock var det inget mysigt höstväder ute såg jag när jag gick upp och vinklade persiennerna, det blåser orkanvind och det snöar på det.
Får helt enkelt hålla mig inne så mycket som går idag, så typiskt att jag lämnade kvar cykeln på jobbet i natt för då måste jag gå och hämta den idag. Vågade som sagt inte cykla hem eftersom det var rån igår här i stan, beväpnat sådant till och med. Dom ville jag inte riskera att möta när jag cyklade hem så jag fick skjuts istället, skönt! :)

Men nu ska jag fixa iordning mig lite för Sanna kommer strax hit, vi hinner ju som sagt inte ses lika ofta nu eftersom hon numera är bosatt i Göteborg men idag blir det en fika :) Hörs senare under dagen och vinden inte har blåst ihjäl mig, Puss!

Visst ser det härligt ut? ;)

/ S.


Kommentarer
Postat av: Jill

samma väder som vi har här i växjö idag... SÅÅÅÅÅ trist!!! :(:(

2010-11-09 @ 12:51:46
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0