första julbaket för iår



Ja jag har alltså bakat idag, julkola blev det faktiskt. Just nu ligger det och svalnar så har inte hunnit smaka ännu, men när mamma bakar dessa så smakar det gott iaf ;) 

V
i bakar i princip aldrig här hemma och det finns en anledning för detta, för att jag äter upp allt med en gång. N är inte så mycket för fika men det är ju verkligen jag så det blir att jag äter upp allt själv, gärna inom en timma. Men detta skulle bli runt sextio kolor så jag lovade N att det skulle finnas några kvar tills han kommer hem om en timma.. ;)

Nu ska jag se filmen Vampires sucks, har hört att den ska vara rolig!
Ha en fin fortsatt kväll så hörs vi imorrn!

/ S.

Kommentarer
Postat av: Jill

härligt med lite bakning :)... jo den chokladen är säkert supergod.. frågan är om den är bättre än det du just bakat :)



hur många läsare har du om dagen??

2010-11-30 @ 21:35:01
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Jill

okej! då tänker vi likadant vad det gäller antalet läsare :) det är skönt att skriva av sig, oavsett :) kul också att kunna gå tillbaka år efter år och kolla vad som hänt under tiden! ja det är lite olika, men mellan 400 och 800 om dagen ungefär.. ha en härlig kväll :)

2010-11-30 @ 21:59:36
URL: http://jillh.blogg.se/
Postat av: Jessica - Foto

hejsan, jag har en fototävling på bloggen, var gärna med om du är intresserad.

KRAM



temat är djur!

2010-12-01 @ 10:39:02
URL: http://jessicaknieling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0