första dagen på nya månaden



Blev inte så mycket inköp i Göteborg, bara dessa ovan. En vanlig svart mössa som faktiskt passade mitt otroligt lilla huvud, sen ett par annorlunda tights. Och sen på sista bilden en kub i filt, närmare jul ska ni få se vad jag ska göra med den! ;)

Idag har jag som sagt jobbat, sen när jag slutade så gjorde vi enga pannbiffar. Blev så jäädra gott, tio av tio lätt. Nu ska jag se senaste avsnitten av Kenza&TyraShow och käka mango tills N kommer hem från träningen. Hoppas ni har en mysig kväll!

/ S.


Kommentarer
Postat av: N

veckans blogg hos nudjjas.anmäl dej och ha en toppen dag!:D

2010-11-02 @ 00:19:19
URL: http://nudjjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0