tionde maj!

Godmorgon!
K
änner att jag är väldigt trött denna morgon, tur att jag fick lite sovmorgon i alla fall. Har ju inte blivit så mycket sovande nu i helgen, men ack så bra den varit! :) Konserten var ju så sjuukt bra, så grym! Plus att vi hade ståplats så vi stod jätte nära scenen verkligen, det blev massa bilder men tyvärr inte många som blev bra kvalite på. Synd att man inte äger en systemkamera.

Men nu tillbaka till vardagen, måndag igen och om en timma är det jobb som gäller. Synd att man inte alltid kan vara ledig, hade vart frukansvärt skönt! :)
Men nu ska jag stänga av här, hörs senare!



/ S.

Kommentarer
Postat av: Sandie

Jag stod på andra sidan =) grym konsert alltså!

2010-05-10 @ 11:28:39
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Åh! Du kunde ju lånat min systemkamera - säg bara till nästa gång :)

2010-05-11 @ 09:30:26
Postat av: Virre

Fördel om jag lämnar namn också :)

2010-05-11 @ 09:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0