nittonde maj!

Godmorgon!
H
ar redan vart uppe en timma, har ätit frulle och kladdkaka, grädde och banan (?!) Ja vem har sagt att man inte får äta efterrätt efter frukosten? Jag tycker iaf man får det! :) Annars då så sitter jag här inklenad igen och försöker få lite mer färg, testar att ta det på morgonen innan jag sätter på mig jobbkläderna för att sedan bege mig till jobbet. Idag jobbar jag ett nytt pass 12-19, hellre det än kväll iaf så! :) Men nu ska jag fortsätta dunka Lady Gaga innan det är dags att bege mig till jobbet! Ha en fin onsdag!

Ikväll får ni se min lilla shopping från igår! :)



/ S.

Kommentarer
Postat av: Johanna

man kan inte tänka alltid s

2010-05-19 @ 15:54:02
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Just nu har vi sockerkaka i skafferiet så jag brukar också äta efterrätt efter frukost :)

2010-05-19 @ 18:18:29
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0