blev jag fläckig? nu: middagsbjudning!

Ja nu funderar ni säkert om jag sitter här fläckig som en dalmatin efter gårdagen försök med brun utan sol? Och nej, jag blev faktiskt nöjd med ett undantag bara. Jag fick för mig att jag skulle diska direkt efter jag smörjat in mig och mina händer (?) Hur faan tänkte jag då när jag började diska? Haha, resultatet visar att jag blev lite fläckig på händerna efter den insidenten. Men det var inte så farligt så jag är nöjd ändå! :)

Nu till idag, kom hem från Fanny och Trollhättan för någon timma sen. När jag kom hem så stensomnade jag och N i soffan nästan en timma. Efter det blev det att handla lite mat för strax kommer Sandra hit på kvällsmat hos oss! :) Vi ska bjuda på kasslergratäng, mums! :) Men nu måste jag tillbaka till köket!
Ha en mysig kväll raringar!

/ S.


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha nej det kanske inte var så smart... men man kan inte tänka alltid.... :)

2010-05-18 @ 19:10:49
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Händerna tycker jag faktiskt är lite trixiga att få till med BUS, tycker ofta det blir mörkare vid nagelband och knogar... :P

2010-05-18 @ 22:00:21
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0