Tredje mars!

Godmorgon!
I
dag blev det sovmorgon till nio, sen gjorde Viggo allt för att få upp mig. Så då fick jag pallra mig upp, käkade lite frukost och kolla på tv:en. Nu är klockan tio och ska strax hoppa i träningskläderna och möta upp Sandra för en sväng på gymmet. Sen efter det ska vi sola (sjukt behövligt), sen ska vi luncha på stan.
Sen hem och slänga i tvätt i tvättstugan och sen träffa min vän Fanny. Sen så i eftermiddag kommer Niclas hem igen efter två dagar i Visby. Så i eftermiddag innan jobbet ska jag kramas med han.
Men nu måste jag klä på mig! Ha en fin onsdag!

/ S.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vart gymar ni ?

Ja new moon måste du såå klart köpa :) det är ett stort måste ju

2010-03-03 @ 15:08:50
URL: http://lengda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0