Tjugofjärde mars!

Goddag!
Idag blev det verkligen sovmorgon, gick upp kvart i tolv (!!?). Shit det var länge sen jag sov så länge, men det kan väl bero på att jag inte kunde sova i natt när jag kom hem från jobbet. Aja, men nu är jag upp och har ätit frulle och ska strax hoppa in i duschen tänkte jag. Idag är det lite småsaker som behövs göras, städa lite, ringa ett samtal, handla lite och även sy upp en av mina nya klänningar. Sen i kväll är det dags för jobb igen, så jag känner mig nästan lite stressad. Men om jag lägger upp timmarna smart så kommer jag lätt hinna allt ändå. Ha en fin onsdag så hörs vi senare!



/ S.

Kommentarer
Postat av: Lexie

ja den är verkligen helt underbar :D

vad skönt med sån lång sovmorgon! :D

2010-03-24 @ 14:11:53
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: Lexie

nepp, de boxarna har jag inte :)

2010-03-24 @ 19:58:20
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0