Andra mars!

Härlig dag idag, solen skiner som aldrig förr och gud vilka vår-känslor jag får av det. Synd bara att vi fortfarande har sjukt mycket snö kvar och att det är minus grader ute. Vill bara slänga på mig en av mina (sju!!) vårjackor som vill ut ur garderoben. Vill även inviga mina nya skor som jag fick av mannen i födelsedagspresent i fredags! Vita converce, perfekta i vår och sommar! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen gå fram och kika lite på stan i det fina vädet tänkte jag. Sen blir det badhuset med Sandra, härligt! :)
Hoppas ni också får en solig dag! :)


Nya pjuksen! :)

/ S.


Kommentarer
Postat av: Birg

7 vårjackor alltså.

2010-03-02 @ 20:18:48
Postat av: Sara

Sju äger jag, eller om det tom är åtta. Men det är tok för mycket! ;)

2010-03-02 @ 20:30:28
URL: http://sarakarlson.blogg.se/
Postat av: Jessica

åh jag ska också köpa ett par vita till våren :)

2010-03-03 @ 19:52:02
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0