nittonde juli!

Godmorgon!
M
åndag igen och idag står det faktiskt Sara i almenackan, denna veckan är även den sista jobbveckan innan min efterlängtade semester. Kan säga att det är behövligt, gud vad skönt det ska bli alltså. Men det är fem arbetsdagar kvar så det går inte att pusta ut riktigt än, men snart.. :)

Synd att min lediga helg gått så fort, och jag vet att det har vartit kass uppdatering men så blir det ibland men ska fixa det nu på vardagarna nu istället. Men kan börja med att berätta lite vad jag gjort i helgen:
I Lördags började jag och N dagen efter lite ärenden på stan, köpte plåthusen plus en härlig tunika. Sen på eftermiddagen så tog jag och N med min bror och åkte och spelade minigolf och sen blev det donken efter det, sen åkte vi till golfbanan och slog lite sen åkte vi hem till oss för att se någon bra film men det fanns ingen så vi kollade lite på allt möjligt istället.

Sen så igår så var det ju promenad på morgonen, sen bara slöa och slappa hemma. Sen när eftermiddagen kom stack N till golfbanan och jag tog fram symaskinen som ni redan vet. Och vet ni hur det gick? Det första som hände var att nålen gick av! Men jag lyckades byta den, och efter en stund pysslande så blev klänningen klar och den passade, underbart! :)

Så det var min helg det, men nu ska jag slöa lite innan det är dags för jobb igen 12-20 idag. Hörs efter det, Puss!


/ S.


Kommentarer
Postat av: Kerstin S

Grattis på Din namnsdag! Ha en bra dag! Kram

2010-07-19 @ 10:41:58
Postat av: Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Gud vilken fin klänning! :)

2010-07-19 @ 19:25:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0