Tjugotredje februari!

Godmorgon!
Nu är jag uppe idag för andra gången, gick upp strax efter sju för att jag och Wester skulle iväg till Gbg och hälsa på Sanna. Kikar ut från fönstren och ser att det snöar jätte jätte mycket, gick in på västtrafikshemsida där det står att nästan alla tåg är inställda pga snöovädret. Så typiskt! Så det blev ingen resa idag! :(

Så istället blir det lunch med Wester, sen ska jag med Niclas till rönken och kolla om hans fot har läkt! Men nu först blir det duschen! :)



/ S.

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai, titta garna forbi om det later intressant :D



Om inte.. Sa ber jag hemskt mycket om ursakt for min lilla "reklam" och hoppas du far en jattebra dag :D

2010-02-23 @ 11:36:26
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

åh tack för alla filmtips gumman =)=)

2010-02-23 @ 13:18:14
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0