nionde april!



Goddag!
R
edan fredag igen, dagen börjades med en timmas möte på jobbet om semestern. Sen efter det blev det gympa i en timma, och nu slöar jag i soffan och funderar på om jag ska fixa ordning lite mat till mig redan nu. Kanske lika bra att göra det nu känner jag. Dagen idag är oplanerad, så får se vad jag hittar på. Eller hela dagen är ju inte oplanerad, N kommer hem i eftermiddag så då ska jag mysa lite med han innan det är jobb för min del. Plus att även han ska hoppa in ikväll med så vi kommer jobba bägge två. Tur att vi är lediga resten av helgen, underbart! :) Hörs senare!

/ S.

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

va bra för det är bara bra här med tack du :d vad händer denna helgen då?

2010-04-09 @ 12:49:18
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0