bättre sent än aldrig

Just nu är N på väg med min far med ett stort lass till tippen, äntligen! Vi hade så mycket skit i förådet att det knappt gick att stänga det. Men nu har vi nog fått bort en fjärdedel iaf, plus julgranen som legat och barrat av sig på våran altan. Så nu är det bara att ta tag och fixa altanen snygg med inför sommaren, trall ska läggas bland annat. :)

Ugnen är påsatt och såfort N kommer hem ska vi laga mat, hemmagjord kebabtallrik står på menyn ikväll! Gott! Men tills han kommer så ska jag sätta mig och kika i mitt gamla "text-häfte" som jag skrivit, tänkte nämnligen att jag skulle hitta en text som passar till min nästa tatuering! :) Hoppas jag hittar någon fin text så jag kan boka tid snart, har redan tagit för lång tid känner jag. Hejs!

/ S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0