Fjärde juli!

Godmorgon!
L
igger just nu i sängen med datan i knät och slöar efter gårdagens bravader, riktigt kul igår med. Först gick vi och käka pizza, sen hem till mig en stund. Sen började det åska så jädra mycket, och jag är livrädd för åska.. Sen skulle vi gå till Stadt och när vi är på torget och det åskar som tusan så släcks hela staden, tom bankomaterna slogs ut så det gick inte att ta ut pengar, ja det var ett jädra åskväder alltså. Men som tur är var åskan över efter vi vart på Stadt för annars hade inte jag kunnat sova något i natt eftersom killen inte är hemma. Men nu har jag kunnat sova några timmar iaf. :) Här kommer några bilder från gårdagen! :)







/ S.

Kommentarer
Postat av: emma

var härligt nu regnar det haha :D



Allt bra idag?

2009-07-04 @ 10:15:18
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: emma

så sant så sant så =)



Jo bra här med =)

2009-07-04 @ 10:43:58
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0