Lördag!

Goddag, skrev ett inlägg förut men sidan krångla så det blev inget! jobbigt! men nu verkar det funka, just nu sitter jag och älsklingen framför Cribs på mtv. Kom nyss hem har vart ute lite, först fika med hans föräldrar, sen hem till min familj en sväng, sen stan och kolla bland annat gardiner och badrumshylla. Hittade gardiner som vi ska köpa imorrn eller på måndag iaf! :) Annars idag ska vi bara slappa och ta det lugnt och ha det mysigt! :) skulle behöva städa hela lägenheten men det orkar vi nog inte! Men nu orkar jag inte skriva mer,
hörs senare! Kiss!


Min familjs katt Kitty, som vi var hemma och gosade med förut! :)

/ S.

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

jaha okeejokeej :) Hehe neej jag ska bara ta det lgunt faktiskt. bara se på film och så med en killkoompis :) Hur är det med dig idag då?

2009-01-17 @ 14:39:02
URL: http://malliwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0