Fredag!

Godmorgon, förlåt om jag uppdaterade dåligt igår men fyllde ju som sagt år och vi hade mycket att göra med kalas och så igår så! :) Sorry! Kommer kanske inte hinna uppdatera mer idag heller fatkiskt, men jag hoppas att jag kommer hinna det! Så här ser nämnligen min dag ut:

11.00- 17.00 Jobba på Grillen
18.00- 00.00 Bowlinghallen på party med bla älsklingen :)

Och som ni ser så har jag mindre än en timma på mig att göra iordning mig för kvällen och fara dit, men jag hoppas att jag hinner skriva lite! :) Annars så kanske vi hörs efter tolv, eller imorrn bitti! :) Ha det bra så länge, Kiss!



Bild på mig, tagen igår!

/ S.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Snygg jacka :)

2009-02-27 @ 11:07:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Veronica

vilken snygg klädstin du har!! Var har du köpt jackan? :)

2009-02-27 @ 18:36:31
URL: http://veronicaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0