Svensson Svensson!

Godmorgon, jag sitter framför tv:en och har precis ätit frulle och älsklingen som är hemma även idag har åkt till banken där han idag ska prata lite mer med dom om lånet. och klockan fem i eftermiddag så ska vi skriva på kontrakten om den nya lägenheten! :) om någon vill köpa den vi har nu, hör av er! :) annars idag är det jobb för mig 11.00- 16.00. sen ska jag vara med älsklingen hela dagen! :)

Förresten igår precis innan vi gick och la oss så kollade vi på det nya avsnitten av Svensson Svensson som började i lördags, och shit va roligt det är asså. vi båda satt och skratta här framför datan! haha! :)
Men nu ska jag hoppa in i duschen, hörs senare! Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0