Nya veckan börjar med en ledig dag! :)

Idag är jag ledig mina vänner, underbart! ställde klockan på nio och då blev det frulle framför tv:en, sen klockan tio blev det träning på friskis för mig en timma. och sen dess har jag tagit en lång dusch och sedan pratat med mamma, mormor och fanny. ska nämnligen åka till trollhättan imorrn och träffa fanny! :) ska bli kul det, har inte träffats på över en månad nu! :(

Annars idag så har jag tvättstugan och sen när älsklingen kommer hem från jobbet ska jag såklart vara med han! :) får se vad vi hittar på hela kvällen! :) men nu orkar jag inte skriva mer, hörs mer under dagen! Pussisar!

             

Kommentarer
Postat av: Lina

fan va gøtt att va ledig! jag vill oxå...

2008-09-08 @ 13:31:15
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0