Godmorgon!

Nu är det äntligen fredag igen, tråkigt att jag jobbar 10.00- 18.00 bara.. hade hellre vart ledig idag än igår. men men, man kan inte bestämma allt själv. efter jobbet ska jag vara med älsklingen, hela kvällen och natten såklart! :) annars i helgen så ska jag kanske festa lite imorrn, men det är inte helt bestämmt. :) jobba på förmiddagen med imorrn ska jag ju göra. sen så kommer även mamma och lillebror hem imorrn eftermiddag efter en vecka i kroatien! :) sen så ska jag ju självklart vara med älsklingen med, men det är jag ju varje dag så det är ju självklart! :) :) men nu ska jag strax hoppa in i duschen, hörs senare!
ha en trevlig dag, Pussisar!                                                                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja jag vet, ursch!

godmorgon på dig med :)

2008-09-19 @ 09:13:28
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Lina

härligt med fedag!

2008-09-19 @ 11:28:01
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0