Tillbaka i soffan!

Så nu har jag jobbat klart med det ena denna dagen, sen är ju bara 14.00- 18.00 som gäller på jobbet! Men innan det måste jag hinna med lite saker:
Ringa mormor och morfar
Duscha och göra iordning mig
Laga mat, om jag orkar. Annars blir det mackor!


A
nnars idag får jag se vad som händer, pratade nyss med älsklingen som var på jobbet. och dom hade dataproblem så antagligen blir det att jobba över för han då! jag funderar på om jag ska följa med mamma och gå på danspasset? Va skit länge sen jag var på det, men det bestämmer jag ikväll! Men nu ska jag slöa lite, hörs sen igen! :)



Bilden är tagen från köksfönstret hos oss precis nu! :)

/ S.

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

hehe okaj =)

är lite dålig på städer , men det ligger söder om gbg va ?







puss /N

2008-10-16 @ 12:33:33
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0