Tillbaka från stan!

Sitter just nu i soffan och myser under en filt, varmt och skönt! :) jag kom precis hem från stan, har ju som sagt vart där ända sen klockan tio imorse. först blev det fika med mamma och mormor plus några till. sen blev det några ärenden med mamma, sen träffade jag Lisa. och henne har jag vart med tills nu, har suttit och pratat om en kul sak som vi förhoppningsvis ska åka på! :) sen så ska vi antagligen ha klassfest med gamla klassen på lördag, hoppas verkligen det blir av. för er som inte vet så gick lisa i min gamla klass, eller förresten har gått i samma klass som henne sedan lekis, trevligt tycker jag! :) så hoppas det blir av på lördag! :)

Här kommer en bild från Studenten 2008 på hela klassen, saknar er (vissa mer än andra) ! :(



/ S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0