Monday!

Godmorgon mina vänner där ute, sovit gott? det har iaf jag gjort, gick upp precis så har sovit många timmar i natt. men jag vaknade ju som vanligt när min älskling gick upp till jobbet, extra gullig va han imorse med! :) :) idag är jag ledig, men känner att jag hellre hade velat jobbat och tjänat pengar. eftersom jag är ledig så har jag lite saker jag ska hinna göra idag:

 * Gympa 10.00- 11.00
 Skriva ett CV
 * Komma på vart jag ska söka jobb
 * Tvättstugan 12.00- 16.00
 * Diska
 * Laga kvällsmat tills älsklingen kommer hem?

Men nu måste jag äta upp min frukost för att sedan ta på mig mina träningkläder! Hörs efter träningen! :)

/ S.


Kommentarer
Postat av: Karin

jag me:)

2008-10-13 @ 09:23:13
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0