Ledig! :)

Godmorgon på er, vaknade för cirka tjugo minuter sen. kan säga att det var underbart att äntligen få sova tills man vaknar av sig själv, kommer inte ihåg när jag gjorde det sist asså. men jag vaknade ju självklart när väckarklockan ringde då min älskling skulle gå upp för att åka till jobbet! men sen somnade jag om så gott så! :)

eftersom jag är ledig idag så ska jag mest bara slappa och ta det lugnt, men en sak måste jag däremot göra.. dammsuga lägenheten, för det ska komma en och kolla på denna ikväll. och precis innan ska vi åka och hämta ut älsklingens nya bil så då hinner vi inte städa. sen kanske jag går fram på stan och kikar lite med, får se! :) men nu ska jag kolla runt om det finns något bra på tv.

/ S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0