Jobbet klart för denna dagen!

Satte mig precis i soffan, för direkt efter jobbet (slutade fyra) så gick jag ner med en omgång tvätt som tvättas nere i tvättstugan just nu! :) tänkte sitta här och slappa tills maskinerna är klara så jag ska flytta över det till torktumlaren istället, sen efter det kanske jag ska ta tag i disken med för det är så skönt när det är klart. och älsklingen skulle bli väldigt glad om jag hade gjort det innan han kom hem från jobbet, fast direkt efter jobbet ska han åka och köpa vinterdäck till nya bilen! På tal om trollen nu ringde han och frågade om jag ville med och hämta däcken, men jag kom på att det är bättre om jag tar hand om tvätten då. men det tar ju bara några minuter för han så! :) Hörs snart igen! :)


Megan Fox, världens vackraste kvinna enligt mig! :)


Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Åh, tvätta, det behöver vi här hemma också ;) Megan Fox är verkligen vacker och spelar skitbra i Transformers!



Lycka till med tvätten ;)

2008-10-08 @ 17:19:55
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0