Halvledig!


G
odmorgon mina vänner, idag är det torsdag och jag är ledig från butiken! :) men jag ska dock åka och städa i någon timma strax, måste åka inom en halvtimma. Usch, vill inte ut i kylan och cykla för helst av allt skulle jag bara vilja ligga i soffan under duntäcket och vänta på att älsklingen ska komma hem från jobbet! Men det kan jag inte göra ju, måste ju jobba lite. sen så är jag även sugen på att ringa mormor och morfar och fråga om vi ska äta våfflor, sen är jag även lite sugen på att kolla runt på stan.
vill hitta någon snygg halsduk i någon fin färg, typ röd eller rosa. finns fina på gina, men jag tycker att dom är för stora, för jag vill kunna ha den innanför jackan med inte bara utanför. men men, får se om det blir götet med fanny någon dag snart! men nu måste jag ta på mig eftersom jag snart ska cykla iväg! Hörs senare, Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0