Godmorgon, Godmorgon!

Just nu halvligger jag i soffan under det varma duntäcket, underbart! :) sov gott i natt, det har iaf jag gjort. plus att det är underbart att älsklingen går upp och åker till jobbet vid halv åtta och då vet jag att jag kan sova lte till, det är så skönt! :) idag då, då är det jobb 11.00- 16.00 som gäller. efter det ska jag troligtvis träffa en kompis en stund, och sedan klockan sex ska jag och älsklingen gå och kolla en gång till på lägenheten vi har köpt. :) bara en månad kvar nu, längtar så! :) men nu ska jag hoppa in i duschen, hörs innan jag åker! Puss!

Den 14 November får vi dom nya nycklarna, lääängtar sååå! :) :)

/ S.

Kommentarer
Postat av: Jonna

jo e är bra med mej :)

vad gör du då?

2008-10-15 @ 10:10:47
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0