Tisdag!

Godmorgon, eftersom jag är ledig så tog jag mig sovmorgon idag. och det va skönt kan jag lova, har precis ätit frulle och sitter nu och funderar på om jag ska cykla hem till mig eller inte?! För jag måste hem och packa och så idag, för vi ska ju ta alla mina saker på fredag när vi får nyklarna. sedan tar vi resten på lördagmorgon, för då har vi mer folk som hjälper oss. gud va jag längtar nu, gud va mysigt det ska bli! :)

En annan sak jag inte kan bestämma mig för är om jag ska åka med mamma och hennes kompis till Ullared eller inte imorrn, hade ju vart bättre om det va nästa vecka för då har vi ju flyttat in och vet då mer vad vi behöver. Men men, får se hur jag gör! Kanske åker med ändå!

Men nu ska jag bestämma mig om jag ska cykla eller inte, hörs lite senare! Kiss!

/ S.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Det är bara bra hur är dej själv? :)

2008-11-11 @ 11:28:50
URL: http://scherzinger.blogg.se/
Postat av: nathalie

okej va bra :) vad händer idag då?

2008-11-11 @ 11:48:03
URL: http://scherzinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0