Godkväll!

Sitter just nu med älsklingen framför Oskyldigt dömd, skit bra tycker vi! Har inte hunnit skriva för jobbade ju till sex sen hem och träffa älsklingen lite för att sedan åka hem och hälsa på mamma och pappa. och nu sitter vi igen i soffan, mysigt! :) Snart går vi nog och lägger oss i soffan och kollar på tv:en eftersom vi har min tv där hängande på väggen, så skönt och mysigt är det! Bild kommer på det snart med, för det vill ni ju ha! :) Men med detta säger jag nu God Natt hörs imorrn! Sov gott, Kiss! 
 
  

/ S.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du :)

vad händer imorgon då? :D

ps; din blogg är jätte rolig att läsa :)

2008-11-26 @ 21:28:21
Postat av: Sara

Du som skrev inlägget innan till mig nu, du länkade inte till din blogg. och dp kan jag jun inte svara dig! Så om du ser detta så länka bloggen så jag kan svara! :)

2008-11-26 @ 22:06:33
URL: http://sarakarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0