Ändring!

Godkväll, sitter just nu under världens mysigaste filt i soffan. älsklingen åkte precis på träning så jag har det lugnt och skönt här själv just nu! :)

Förresten idag skulle jag ju vara med min vän, stan, fika och lite så. men tjugo i två ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde hoppa in eftersom en blivit sjuk, och då kunde jag intre säga nej eftersom jag vill ha alla timmar jag kan få just nu. så klockan två började jag jobba och slutade sedan klockan sex! Tråkigt eftersom jag ville vart med min vän men, sånt är jobblivet! :( Men är nöjd ändå för då blir det mer pengar i plånkan! :)

/ S.

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om du är intresserad av ny design till din blogg, kika in hos mig :) Välkommen!

2008-11-25 @ 21:07:35
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Katja

Ja det va supergott :)

2008-11-25 @ 21:21:08
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0