Godmorgon

Klockan närmar sig snabbt nio och jag ska strax hoppa in i duschen. jag ska gå till praktiken idag, hoppas att halsen är bättre idag. imorse, rättare sagt klockan sex så vaknade jag och hade så sjukt ont. tog en tablett och somnade efter ett tag, sen klockan sju for jag och älsklingen upp ur sängen efter det dåna som tusan utanför fönstret. utanför fönstret stod det en kran som dom ska ha när dom ska måla om hela lägenhetshuset. så det var kranen som lät efter som dom började jobba just klockan sju. för älsklingen var det ju lugnt som ändå skulle upp tio minuter senare. men jag som skulle sova 1,5 h till fick lägga mig i soffan. jag stensomna, skönt!
men nu ska jag hoppa in i duschen. Pusseli!


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0