dags att cykla iväg

Så nu har jag duschat och är klar för ännu en dag på praktiken. får se om jag går hem, för mår inte särskilt bra kan jag lova. men får gå dit och se hur det går iaf. hoppas jag blir bättre!
på lördag ska jag och älsklingen åka till göteborg för att bo på hotell bland annat, ska bli så mysigt och kul! :) har en massa jag behöver shoppa just nu, här kommer lite av det:

Smycken till min balklänning
Ljusa jeans
Chinos
Vitt baslinne
Solglasögon
Keps
Leggins


Nu hinner jag inte skriva mer för jag ska hinna med apoteket innan jag börjar med tänkte jag!
Min kamera har inga batteri just nu så därför har jag inga bilder att ladda upp! See yaa!


/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0