Lördag morgon

Klockan närmar sig sakta elva på förmiddagen och jag orkar inte sova mer, älsklingen ligger kvar och vilar. igår var ju balen för mig, och det va verkligen hur kul som helst. jag är jätte jätte nöjd med den. fick ju vara med alla klasskompisarna, kanske för sista gången. min klänning tyckte jag om hur mkt som helst med, tyckte nog många med. för jag har aldrig fått så många kommentarer på en kväll förut, sjukt många så det va jätte kul! :) jag är med på kort på lidköpingsnytt har jag sett, sen är jag tydligen med på en stor bild i GT med, får åka och kolla det sedan när älsklingen orkat upp. :) fotograferades ju igår med, tack johan för det. längtar när jag får hemma alla bilder! :) men nu ska jag gå och rycka lite i älsklingen att han ska gå upp. bilder från balen kommer senare idag, eller ikväll! Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0