Igår / Idag

Godmorgon, idag har jag och älsklingen haft en lång och skön sovmorgon. gick och la oss sent igår för vi såg på "Four brothers" som gick på tv, riktigt bra var det och den var slut halv två i natt. hann inte skriva mer igår för vi hade saker att göra hela dagen igår jag och min älskling, först jobbade jag ju. när jag kom hem hade älsklingen lagat mat till oss, sen åkte vi hem till hans föräldrar lite, sen hem till mina. sen skjutsade vi dom på fest, efter det åkte vi hem till älsklingens föräldrar igen för att äta jätte god kvällsmat där. sen blev det sommarkrysset på tv, sen efter det blev det film "tonårsliv" och sedan blev det den filmen jag skrev om i början. så det var en jätte mysig dag igår som jag och älsklingen hade. idag ska vi bara slappa, medan älsklingen kollar rallycross ska jag åka och jobba (städa) och sedan ikväll när det är fotboll ska jag antagligen ut och gå med lollo. :) men nu ska jag gå tillbaka till älsklingen vid tv:en. :) Pussisar så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0