Godmorgon Godmorgon

Vaknade för en halvtimma sen, så idag blev det sovmorgon. :) idag kan man tro att det nästan är storm ute så man kan ju inte sola idag heller, synd. hade velat sola mer tills imorrn och på fredag, men men. känner just nu att jag är nöjd bara det inte regnar imorrn och på fredag. senare idag ska vi hem till emil för att fixa kärran tills imorrn som vi ska åka på.
nu kortfattat vad jag gjorde igår kväll, först var jag med min älskling och myste, kort längst ner. sedan satt på Mollys först med malin, sandra och linda. sedan cyklade vi till donken och satt där ett tag med, det va trevligt! försökte ta ett kort när jag cyklade bakom malin och sandra, men det blev inte så jätte bra, men jag tog ett iaf. :P Pussisar! 
                                                                                                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0